FANDOM

Takigakure
Takigakure.
Informacje
Kanji 滝隠れの里
Rōmaji Takigakure no Sato
Polska Wioska Ukryta w Wodospadzie
Lider Ojciec Shibuki

Shibuki

Symbol Takigakure
Statystyki

Takigakure wieś położona w nienazwanego kraju. Pod względem wyglądu wsi, Takigakure wydaje się być oparta na większości Azji Południowo-Wschodniej estetyki. Ich obecny lider to Shibuki.

Historia

Mniej więcej w czasie formacji w miasteczku, osada zleciła Kakuzu zadanie dokonanie zamachu na Hashiramę Senju, pierwszy Hokage. Wychodzący na potęgę uwolnienie drewna, Kakuzu wrócił do odejścia. Pomimo pokonania niebezpieczeństwa czynienia w tej misji, co czeka jego powrót do wioski było napiętnowanie i surowe kary związane z brakiem wypełnienia zadania. W odpowiedzi na to leczenie, źle nałożone przeciwko shinobi, którzy umieścić życia i zdrowia na linii do swojej wsi, Kakuzu przyszedł trzymać gwałtowną nienawiść do Takigakure gdy uciekł z więzienia. W ucieczce z wioski, Kakuzu zabił starszyznę wioski, wziął ich serca, i uciekł z wiedzą najbardziej cenionych zakazanych technik w osadzie.

W pewnym momencie, wioska weszła w posiadanie Chōmeia, co czyni go jedynym znanym osadą poza pięciu wielkich wiosek posiadających ogoniastych bestii. W anime, to znakomity wyczyn jest przypisana do wielkiej liczby wysokiego szczebla jōnina w miasteczku. Tą ogoniastą bestię zapieczętowano w Fū, która w końcu został złapana i bestia wydobytego przez Akatsuki, w tego wyniku Fū zmarła. W anime, w oparciu o to, co Deidara powiedział Naruto, Fū był znienawidzona i zaniedbywana przez jej wioskę, a obywatele byli zadowoleni, że została schwytana i zabita. Była też jedną złapanych z pierwszych dwóch jinchūrikich.

Okolice Takigakure

Okolice Takigakure.

Takigakure jest jeszcze zauważone w mandze, ale w anime jest ono pokazane bardziej rozbudowane wokół dużego drzewa. To również, przewidywalny, ma wodospad jako określającego punkt orientacyjny. Pomimo, że w otoczeniu czterech innych krajach, Takigakure nigdy nie najechała, wyczynu są bardzo dumni. Wioska znany jest w stanie wyprodukować Eiyu no Mizu na sto lat, co daje ten, kto pije go dziesięć razy ich zwyczajne poziom czakry; jednak szczep jej stosowanie może okazać się śmiertelne.

Lokalizacje

Kryjówka Eiyu no Mizu

W anime Eiyu no Mizu była ukryta w małym pawilonie, jak struktury, położone głęboko w dużych korzeniach drzew, w centrum miejscowości.

Jaskinie Wodospadu

W anime, w celu uzyskania dostępu do wioski, trzeba było przejść przez podwodny systemu jaskiń pod dużym wodospadem. Wyjście systemu jaskiń prowadzi do dużego jeziora w środku Takigakure.

Rezydencja Urzędującej Głowy Wioski

Rezydencja Urzędującej Głowy Wioski

Rezydencja Urzędującej Głowy Wioski.

W anime, Shibuki, lider wioski, mieszka w małej drewnianej chacie, która jest wbudowana w pobliżu niektórych drzew, które posiada znak z kanji dla Taki (滝, Taki, co dosłownie znaczy: Wodospad) nad wejściem. Wnętrze wydaje się być raczej spartańskie, gdyż nie zawiera dużo miejsca lub jakieś niezbędne meble, jak stół lub krzesła, lider siedzi na podwyższeniu na podłodze.